Evaluacija projekta provedena je među učenicima srednje škole Centra za odgoj, obrazovanje i razvojnu podršku dr. Terezija Salaj Rakić.
Upitnik je pripremila Marija Blažević koja je projekt i provodila sa svim učenicima srednje škole od 1. do 3. razreda. Od ukupno 17 učenika, svih 17 je ispunilo upitnik.
U nastavku su prikazani rezultati evaluacije:
1. Na pitanje Sudjelovanje u eTwinning projektu Do Goodness, Feel Good: Positive Change mi se: svidjelo / nije svidjelo / djelomično svidjelo:
16 učenika je dalo odgovor svidjelo, što iznosi 94,1 %
1 učenik dao je odgovor djelomično svidjelo
2. Na pitanje Napiši što ti se najviše svidjelo tijekom projekta.
Neki su se odgovori ponavljali, pa su ovdje navedeni većinski odgovori:
lijepo smo se družili, radili na računalu
kad smo glumili i snimali video
kad smo radili plakat
kad smo razgovarali o našim prijateljima i obitelji
svidjelo mi se kad smo igrali svakakve igre
svidjelo mi se što smo puno pričali kako pomažemo drugima
3. Na pitanje Želio/željela bih ponovno sudjelovati u ovakvom projektu: da/ ne / ne znam / možda učenici su odgovorili:
Da – 70,6 % učenika je dalo ovaj odgovor
ne – niti jedan učenik nije dao ovaj odgovor
ne znam – 11,8 % učenika je dalo ovaj odgovor
možda – 17,6% učenika je dalo ovaj odgovor
Zaključak: Većina učenika koji su sudjelovali u ovome projektu izrazilo je vrlo pozitivan stav o aktivnostima i osobnim dobrobitima koje im je projekt donio. Aktivnosti projekta su bile vrlo zanimljive i poticajne za ostvarivanje ciljeva koji potiču razvijanje socijalno-emocionalnih vještina, komunikacijskih vještina, digitalnih vještina, rad na sebi, samopouzdanju. Aktivnosti su poticale samoprocjenu i refleksiju vlastitog ponašanja, kao i svijest o društvenoj odgovornosti. Učenici su kroz radionice o dobrim djelima razvijali građanske kompetencije te etičko i moralno rasuđivanje, prepoznajući vlastitu ulogu u stvaranju pozitivnih promjena u zajednici. Najviše su im se svidjeli radovi koje smo zajedničkim trudom izradili u digitalnom alatu Canvi.