IZVJEŠĆE o provedenom eTwinning projektu Do Goodness, Feel Good: Positive Change

Erasmus+ budiOK!- budi obrazovan, budi kompetentan   |   Marija Blažević  |  13.06.2025.
IZVJEŠĆE o provedenom eTwinning projektu Do Goodness, Feel Good: Positive Change

Koordinatorica projekta na školskoj razini bila je stručna suradnica knjižničarka Marija Blažević koja je, s obzirom da nema vlastiti razred, projekt provodila sa svih 17 učenika srednje škole Centra za odgoj, obrazovanje i razvojnu podršku dr. Terezija Salaj Rakić, a prema prethodnom dogovoru s razrednicima Ivicom Ivekovićem, Nikolinom Ilić Kovač i Majom Paloš Gavrilović. Svaka je aktivnost provedena integrirano kroz Sat razrednog odjela, Hrvatskog jezika i međupredmetne teme.

Na samome početku projekta, učenici su se upoznali sa značenjem projekta, a što se tiče snimanja i fotografiranja u svrhu promocije projekta, roditelji su prethodno potpisali suglasnosti.
Također, govorili smo općenito o sigurnosti na internetu te o važnosti zaštite osobnih podataka i zašto je važno paziti što objavljujemo jer je gotovo svaka radionica kroz projekt uključivala rad na internetu.

Glavne koordinatorice projekta su učiteljice iz Turske i Rumunjske. Predvidjele su sve aktivnosti na način da se svaka aktivnost provede jednom mjesečno od veljače do lipnja 2025. kroz različite teme.

Radni postupak bio je sljedeći:
Veljača: Dobra djela koja činim članovima svoje obitelji
Ožujak: Dobra djela koja činim svojim prijateljima
Travanj: Ljubaznost prema životinjama
Svibanj: Dobra djela koja činim ljudima oko sebe
Lipanj: Dobra djela koja činim osobama s invaliditetom i starijim osobama

Ovaj je projekt bio namijenjen učenicima srednjih škola i imao je za cilj razvijati socijalno-emocionalne vještine, pozitivno djelovati na mentalno zdravlje, potaknuti samopouzdanje i smanjiti stres, zatim prikazati i usvojiti što sve možemo učiniti dobro jedni prema drugima, osjećati se dobro i mi i oni kojima pomažemo te učiniti pozitivne promjene u društvu koje nas okružuje, posebno među učenicima u školi. Također, tijekom projekta naglasak je bio na razvijanju empatije, društvene odgovornosti, razvijanju komunikacijskih i suradničkih vještina.

Svi su učenici tijekom većine aktivnosti radili u paru ili grupno, izražavajući svoje stavove i kritička mišljenja.

Osim naglaska na razvoju osobnih i socijalnih kompetencija, veliku smo ulogu dali uporabi različitih digitalnih alata. Učenici su imali priliku unaprijediti svoje digitalne vještine koristeći digitalne alate koje su prvi put imali priliku upoznati kao što su Canva (izrada digitalnih plakata, izrada videouradaka) i Adobe Express (izrada digitalnih plakata). Također, stekli su iskustvo popunjavanja obrasca u Google Formsu vezano uz evaluaciju projekta. Kao zaključak možemo reći da su učenici pozitivnim ocjenama ocijenili projekt te su izrazili želju za ponovnim sudjelovanjem u istom ili sličnom eTwinning projektu.

Aktivnosti su redovito objavljivane na mrežnoj i Facebook stranici škole čime se doprinijelo vanjskoj vidljivosti rezultata učeničkog truda i zalaganja. Također, sve što smo radili redovito smo stavljali na TwinSpace stranicu projekta, kao i fotografije i video uratke proizišle iz naših aktivnosti.

Također, tijek provođenja aktivnosti sumirali smo i prikazali na školskom panou u holu škole.

Naše web stranice koriste kolačiće kako bi Vama omogućili najbolje korisničko iskustvo, za analizu prometa i korištenje društvenih mreža. Za više informacija o korištenju kolačića na ovim stranicama, kliknite ovdje.
Prihvaćam sve kolačiće